Over mij

Ik ben jouw

gids door het marketingoerwoud.

hallo, ik ben

Marisse Douma

en ik ben marketing strateeg

Een enthousiaste, creatieve vrouw, moeder en ondernemer die het leven creëert waar zij het allergelukkigst van wordt. Waar liefde, aandacht en verbinding bovenaan de prioriteitenlijst staan. Zowel privé als in mijn bedrijf.

Onder het genot van fijne gesprekken en een goede kop koffie help ik zzp’ers door het marketingoerwoud heen. Samen brengen we helderheid: waar wil je naartoe, wie is jouw ideale klant, wat kun je hen bieden, en hoe deel je dat op een manier die helemaal bij jou past? We creëren jouw manier van marketing.

Met een Master of Science in marketing, meer dan 15 jaar ervaring in het werkveld en het helpen van 100+ ondernemers kan ik ondertussen wel zeggen dat ik weet waar ik het over heb. 

Dingen die ik a-ma-zing vind

Mijn 3 vrolijke, grappige, knappe mannen & de rest van mijn lieve familie
Een zoet ontbijtje of lekkere taart maken en vooral eten
Diepgaande gesprekken tijdens een goede kop koffie
Offline werken met papier en post-its voor meer verbinding, aandacht en focus

Dit is mijn reis

> 2021

15 + jaar ervaring en MSc

Vanaf mijn zestiende ben ik al bezig met marketing en communicatie: van het maken van de nieuwsbrief bij mijn moeders bedrijf tot aan het laten groeien van de socials voorbij de 150.000 volgers bij een groot Nederlands tijdschrift en het geven van workshops en presentaties voor toonaangevende corporates. 

Samengevat: ik heb 15+ jaar ervaring in de marketing en communicatie, van uitvoer tot strategie. Met aan de basis een universitaire Master of Science in bedrijfscommunicatie.

< 2021

Zzp marketing strateeg

Sinds 2021 help ik zzp’ers door het marketingoerwoud heen.

Tijdens mijn ondernemersreis heb ik zelf ook gemerkt hoe lastig het kan zijn om jouw eigen manier van marketing te creëren, door invloed van anderen, maar ook door de talloze opties.

Een strategisch fundament voor je marketing helpt als een kompas. Het zorgt ervoor dat je koers houdt en dat de basis hetzelfde blijft, ondanks de (mogelijk) veranderende uitwerking.

Als dat fundament klopt, wordt je marketing weer leuk en inspirerend. En kun je vol vertrouwen, zonder dat ‘ik doe maar wat’-gevoel ermee aan de slag!

… to be continued